duminică, 17 iunie 2012

concurs ECO , Botosani






Salutari tuturor!




     Pe data de 5 iunie am participat impreuna cu colegii mei la un concurs Eco. Scopul era sa aduni cat mai multe capace iar cu acestea trebuia sa faci un desen sau mai multe desene (pe jos). Desenele din capace  trebuiau sa aiba tema : ``Ce poti face din capace de PET?``. Din pacate clasa noastra nu a castigat, Premiul 1 era cate o bicicleta pentru fiecare dintr-o echipa ( 10 ) , premiul al doilea un set de palete si al treilea , diverse mingi de baschet si fotbal.


LUCRAREA NOASTRA  (detalii)






Noi am vrut ca lucrarea noastra sa fie cat de cat optimista . Lucrarea noastra reprezenta: Romania fiind , una dintre cele mai ECO ţări, care recicleaza  cel mai mult, astfel protejand natura :)


















                       In timpul concursului vremea a cam tinut cu noi numai ca la sfarsit o ploaie marunta a racorit capacele si cimentrul incins. Dupa premiere ne-am distrat ``distrugand`` desenele . Pe tot Pietonalul Unirii erau o sumedenie de capace imprastiate peste tot :)



          CAM ASA ARATA PIETONALUL UNIRII INAINTE DE PLOAIE SI INAINTE DE A FII  DIASTRUSE TOATE DESENELE. CHIAR DACA NU AM CASTIGAT NIMIC  MACAR                      
                         NE-AM DISTRAT SI ASTA CONTEAZA! ;) PE DATA VIITOARE!!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu